Garanciális feltételek
2010. június 1-től az Önök biztonsága érdekében, a központifűtéses készülékek BEÜZEMELÉS KÖTELESEK!
A kandallókra és kályhákra 1, 2, ill. 3 év garanciát vállal, erről a vásárláskor kell tájékozódni. Amennyiben a készülék használata során a garanciális probléma merül fel, kérjük az alábbiak szerint, szíveskedjenek eljárni. A garanciális igények bejelentése, mindig írásban történik! Telefonon előzetes adatfelvételre van lehetőség!
Garanciális jogok érvényesítése
A garanciális jogok érvényesítéséhez, ÖNNEK szüksége lesz:
- A vásárlás tényét igazoló számlára/ névre szólóan/, vagy a kitöltött garancia levélre.
- A garancia levélben minden esetben igazolnia kell a beüzemelés tényét, az azt végző szakembernek.
- A központi fűtéses készülékeknél, a vízoldali beüzemelést végző szakembernek is.
- A következő részegységekre a gyártó nem vállal garanciát, mert ezek csak a nem rendeltetésszerű használattól károsodhatnak:
- Samott és vermikulit elemek
- Üveg
- Tömítő zsinór
- Rostély
- A működésbe helyezett szilárdtüzelésű berendezést, annak használója, mindenkor köteles a helyileg illetékes kéményseprő vállalatnál bejelenteni. Ennek elmulasztása esetén, a készülék, jogszerűen nem üzemeltethető!
A kéménynek, amelyről a kandalló működik, minden esetben kell, hogy legyen érvényes kéményseprői minősítése.
A levélnek tartalmaznia kell:
- A vásárló neve
- A készülék beüzemelésének, használatának helye
- Egy közvetlen elérhetőséget/ mobil, vagy vezetékes telefonszám/
- A készülék típusa
- A hibajelenség rövid leírása
A bejelentést követő lehető legrövidebb időn belül, kollégánk fölveszi Önnel a kapcsolatot. Amennyiben szükséges, személyesen keresik föl, egy előre megbeszélt időpontban.
A helyszíni szemlére kérjük, készítse elő:
- A vásárlást igazoló dokumentumokat
- A készülék szakszerű beüzemelését, igazoló dokumentumokat
- A kéményseprő vállalat felé történt bejelentő nyilatkozatot, valamint központifűtéses kandalló esetén, a fűtési rendszer kivitelezési terveit.